June 19, 2011

Nora Elena


Hey guys ! Sorry lama tak update. Agak sibuk dengan aktiviti sekolah tapi yang pasti aku tak terlepas daripada menonton drama Nora Elena. Sampai kekadang solat Mahgrib pun lambat. Hehehe ~ Dan kini, Nora Elena menjadi trend dan aku dah macam DEMAM Nora Elena. Ouhhhh ! >.<

Jalan cerita drama ni sungguh menarik dan sampaikan aku nangis tengok bab mana entah yang Nora (Siti Saleha) dan Seth Tan (Aaron Aziz) bergaduh. Fuhhh ~ Semua lagu OST Nora Elena pun aku dah download tapi lagu yang aku menghayati sangat sangat ialah lagu "BERUBAH" nyanyian Erry Putra dan Reen Rahim. Kalau korang hayati betul betul, lagu ni bermakna dan juga bermakna sangat dalam hidup aku :')

Anyway, selain jalan cerita best, pelakon drama ni pun awww aww ! Hahaha ! Yang paling aku suka Aaron Aziz berlakon sebab hensem, smart, taugh dan bergaya. Untung Diyana sebab dapat suami mcm Aaron Aziz. Tidak di nafikan ramai perempuan yang tergila-gilakan Aaron Aziz. Mungkin sebab ada ciri ciri lelaki idaman dorang kut termasuk aku >.< 

Lagipun, aku dah baca novel bertajuk "Kasih Yang Suci". Boleh dikatakan aku amat tersentuh dengan jalan ceritanya. Tapi kalau nak di bandingkan dengan novel dan drama, Seth Tan dalam novel lagi romantik daripada drama. Alaaa, bak kata orang, "Kita semua tak sempurna hanya boleh buat yang terbaik kan ?"

Haritu pun ada Live Chat bersama Aaron Aziz. Arrgghhhh ! Tak dapat masuk sebab ramai gila kut yang masuk chat tu. Terlepas peluang aku. Tapi yang penting aku main Twitter je dgn dia. Ni je peluang aku dapat tapi tak pernah di replay or RT oleh abg Aaron Aziz. Sedih boleh tak ? :'(


Ahhhhhh ! Abg Aaron Aziz ! Hmmmm . Bila lah dia nak datang JB ? Selalu tgk dia drpd jauh je kat Singapura dan KL . Sedih sedih. Nak juga tegur dia :'((

Oke . End of Story ! Nak tengok lagi drama Nora Elena ? Layari lah 

http://www.tonton.com.my/

Jangan lupa ok ? Bye ! Assalamualaikum :)



2 comments:

M Fizan said...

wuwuwuwu..sana sini pompuan cita pasal seth tan di alam fantasi..hehe

#128..feel free to follow me too ^^

Nabilah Ariffian said...

hahaha . always ! Seth Tan i think is the best part in the drama :D