December 16, 2010

Apabila kucing mula mengomel

 Dia melihat dan bertanya
  • kenapa dengan Nabilah ni ? Tak habis habis nak ambil gambar aku ni T.T
 Apabila dia asyik kacau , aku dah mula rasa marah dan mahu gigit sambil telinga aku naik tegak dan menayangkan gigi yang tajam aku macam vampire
>;)
 Tapi,aku kesian tengok dia. Kesian sebab kena gigit dengan aku. Sebab tu aku merenung wajah dia dengan sayu dan prihatin katakan. Tak apalah , aku redha :(

Tapi,bukan dia merajuk. Aku yang merajuk. Naik menyampah tengok muka dia ni. Sebab tu buat muka selambar je. HAHA :D







  • Penggunaan 'aku' untuk si kucing yang bernama Cabi

Coretan daripada dua orang gadis bernama
Nabilah dan Mira