November 3, 2010

PPD Final Exam Fever


Sekarang musim peperiksaan akhir tahun kat sekolah. Entah laa. Just do my best nk buat. Hope dapat support from my parents,teachers and also friends. Kenapa laa aku kat sekolah sekarang mcm .... Entah laa. Maybe malas nk layan orang kut. Just do my job ! 

They always said like this 
"Nabilah,kau kan pandai"



 Probably not. Aku tak pandai sebab apa2 aku belajar kat kelas tak masuk otak. Just kuat berangan je laa kut. I love to study with my friends but .. I don't know why. Time nk study je mesti ade new topic to talk about. Hehe. That's mine job. Better I study alone and faham betul2 apa yg di belajar. The chinese girls in my class slalu menghafal. Adoii. Dia orang otak komputer kut. Maybe have 32GB kut. Or lagi besar.  Aku tak suka hafal. Nanti naik gila laa. Adoiii T.T

Mula pukul 8.30 malam, aku study sungguh-sungguh sehingga pukul ... ? 
Entah laa. Lip lap lip lap. Aku dh ....

 Hah ! For your information. Ni laa terjadi kalau leka study lama sangat sampai tak sedar aku dh tidur ~.~

Can you pray for me ? 
Untuk aku boleh jawab periksa dengan tenang and mudah ?
Doakan aku berjaya yaa ?
Nk capai matlamat nk jadi budak terbaik akan datang pada tahun ?
Insha-Allah 


LoveBYHamster
IlaBella

No comments: